Ik wil een artikel terugsturen
Als je het bestelde artikel niet leuk vindt, als het niet past of je het niet meer wilt, kan je het binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.
Hoe kan ik een artikel retourneren?
- Neem contact op met onze klantenservice en geef het nummer van de bestelling die je wil retourneren en de reden voor de retourzending op.
- Onze medewerker geeft je het adres van de verkoper.
- Nadat je de goederen naar de verkoper hebt gestuurd, stuur je ons het trackingnummer en een foto van het pakket.
- De klantenservice zal je geld dan terugbetalen.
LET OP! BIJ RETOURZENDING BETAAL JE ALLE VERZENDKOSTEN ZELF. Coolbe voorziet geen compensatie.
LET OP! GELIEVE JE BESTELLING NIET TERUG TE STUREN NAAR HET ADRES VAN OP DE VERPAKKING: DIT IS HET ADRES VAN DE VERVOERDER EN GEEN RETOURADRES! De verkoper zal je pakket op deze manier nooit ontvangen en je verzoek om terugbetaling zal afgewezen worden.
LET OP! Bij retourzending stuur je je product direct naar de verkoper. Als je meerdere bestellingen wilt terugsturen, moeten ze hoogstwaarschijnlijk apart van elkaar worden verstuurd. Je zou dus voor elk product een nieuw retouradres moeten aanvragen.
Hoe neem ik contact op met de klantenservice?
-
Klik op je profielfoto op onze website en selecteer 'Mijn bestellingen'.
-
Selecteer de bestelling die je wilt retourneren.
-
Klik op 'Klantenservice'.
-
Voer je naam en e-mailadres in.
-
Beschrijf de situatie en vraag om een retouradres.
Kan mijn verzoek om terugbetaling worden afgewezen?
Ja, indien:
-
er meer dan 14 dagen zijn verstreken sinds de bestelling is geleverd;
-
je de goederen hebt verzonden naar een adres dat niet door onze klantenservice bevestigd is;
-
je geen geldig trackingnummer hebt kunnen opgeven.
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
We zullen je bestelling terugbetalen zodra de verkoper de ontvangst van je retourpakket bevestigd heeft.
Als de bestelling de status 'Terugbetaald' heeft, wordt het geld binnen 14 dagen teruggestort op de rekening van waarmee je hebt betaald.